Ofte stillede spørgsmål:

Jeg søger job i Coop. Hvad gør jeg?

Tak for din henvendelse og din interesse i Coop Danmark A/S. Da vores butikker selv bestemmer, hvem der ansættes, skal vi bede dig om, at tage kontakt til den/de butikker du ønsker ansættelse i. Henvend dig i butikken med din ansøgning eller tag en snak med butikschefen. Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger i Coop Danmark A/S via vores hjemmeside jobs.coop.dk, og sende en ansøgning målrettet til job, der har din interesse.

Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen.

Kan jeg købe gavekort til Coops butikker?

Coops gavekort kan købes i Kvickly, SuperBrugsen og Brugsen og kan benyttes i disse kæder. 

Bringer Coops butikker varer ud?

Du bedes kontakte den butik, hvor fra du ønsker varerne leveret. I butikken vil du få oplyst om denne service kan tilbydes. 

Jeg har købt en vare i en af Coops butikker, som jeg ønsker at reklamere over?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, eller en butik i samme butikskæde. Medbring vare og kassebon. Du er også velkommen til at udfylde en kontakt blanket til Coop Forbrugerservice. For at vi kan undersøge sagen, er det vigtigt, at alle felter er udfyldt. 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Kan jeg ringe til Coops butikker?

Find telefonnummeret på din lokale SuperBrugsen her

Kan jeg returnere varer, som er købt i Coops butikker?

Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage, og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur. 

Jeg har indleveret en vare til reparation i en af Coops butikker, hvornår kan jeg forvente varen retur?

Vi bestræber os på, at reparationer bliver foretaget så hurtigt som muligt. Hvis du henvender dig i butikken, hvor varen er indleveret, kan du få yderligere info. 

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelige. 

Jeg har set en vare i jeres avis, men varen er udsolgt i min lokale Coop-butik. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.

Kan jeg få et købekort i Coop?

Vi har en købekortordning for private, virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver.

Med et købekort opnår du bl.a. følgende fordele:

  • Adgang til et stort varesortiment i alle Coops butikker
  • I undgår administration af udlæg til medarbejdere, der foretager indkøb for virksomheden
  • Kredit i gennemsnitligt ca. 28 dage

Ved køb skal købekortet medbringes i butikken. Den person, der foretager indkøbet, får udleveret kassebon og kvitterer med sin underskrift på en kopi af bonen.

Private virksomheders køb opkræves automatisk via Betalingsservice én gang månedligt. Offentlige institutioner får løbende sendt opkrævningen elektronisk til deres EAN-lokationsnummer.

Private virksomheder skal som udgangspunkt stille sikkerhed ved oprettelse af en konto i Coop.

Du finder mere information om købekort ved at klikke på linket herunder.

Læs mere om vilkår eller ansøg om købekort her

Medlemsrelaterede spørgsmål

Jeg har mistet mit medlemskort. Hvad gør jeg?

Du kan bestille et nyt kort via ”Din profil” på medlem.coop.dk eller i Coop app'en. Du er også velkommen til at ringe til Medlemsservice på tlf. 43 86 20 20 på hverdage mellem kl. 9.00-16.00. Du kan også skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsfordele

Jeg kan ikke huske min adgangskode til coop.dk. Hvad gør jeg?

Du kan bestille en ny adgangskode ved at klikke på ”Har du glemt din adgangskode?” i Log ind billedet. Har vi din e-mailadresse, sender vi koden dertil. Har vi ikke din e-mailadresse, modtager du i stedet koden med posten inden for 2-3 hverdage. Har du fået ny e-mailadresse, kan du skrive til os via Coop Medlemsservice

Hvornår optjener jeg bonus?

Når du har handlet for mere end 500 kr. på en måned i Coop*, får du herefter 1% bonus på udvalgte varemærker på dine indkøb resten af måneden. Din bonus overføres til din medlemskonto umiddelbart efter købet. Se din bonus i din Coop app eller logge ind som medlem her.

Følgende varemærker giver 1% bonus: Änglamark, 365økologi, 365minirisk, Coop**, Xtra, Smag Forskellen, Irmas, Thise, Thise & Ko, Friends, Jackpot og Cottonfield.

**gælder Coop fødevarer, dog ikke varemærket Cooperativet.

*Nogle varer indgår ikke i det påkrævede medlemskøb på 500 kr. Det gælder: Aviser, cigaretter, rygeartikler, fyringsolie, frimærker, billetter, håndkøbsmedicin, gavechecks, modermælkserstatning, pant, returpant vedr. Emballage, alle former for spil og lotterier samt serviceydelser i forbindelse med eksempelvis MoreBox eller salg af telekort.

Spørgsmål til din avis?

Hvor lang tid går der, inden jeg får svar på min henvendelse?

Vi bestræber os på at svare inden for to hverdage og retter eventuelle fejl hurtigst muligt. Brug altid linket her ved henvendelser eller problemer med avisen. Du kan reklamere over din avis her.

Hvordan får jeg svar på min henvendelse?

Når du henvender dig på denlillepostkasse.dk, sender vi svar til den e-mail, du vælger at oplyse. 

Hvad gør jeg, hvis avisen ikke er kommet i postkassen?

Hvis din avis ikke er kommet, kan du få hjælp på her.

Hvad gør jeg, hvis avisen kommer for sent?

Gå ind på denlillepostkasse.dk.

Klik på fanebladet ”Hvor er min avis” og følg instruktionerne. 

Hvad gør jeg, hvis avisen er ødelagt?

Gå ind på denlillepostkasse.dk 

Klik på fanebladet ”Hvor er min avis” og følg instruktionerne. 

Hvorfor skal jeg opgive min e-mail ved fejl i leveringen af avisen?

Vi skal bruge din e-mail, så du kan få direkte svar på din henvendelse.

Hvis jeg ikke har en e-mail – hvordan får jeg så hjælp ved problemer med avisen?

Hvis du ikke har en e-mail, kan du ringe til Coop Forbrugservice på 4386 2550 i tidsrummet 12-15. Du skal være opmærksom på, at svar- og behandlingstid er kortest, når du henvender dig via denlillepostkasse.dk.

Hvem skal jeg kontakte, hvis avisen mangler, eller jeg oplever andre problemer?

Kontakt os: Gå ind på denlillepostkasse.dk
Klik på fanebladet ”Hvor er min avis” og bliv guided igennem din henvendelse. Du vil modtage svar hurtigst muligt.