Spørgsmål og svar om SuperBrugsen og Coop - få svar på dine spørgsmål

Generelle spørgsmål

Jeg søger job i Coop. Hvad gør jeg?

Tak for din henvendelse og din interesse i Coop Danmark A/S. Da vores butikker selv bestemmer, hvem der ansættes, skal vi bede dig om, at tage kontakt til den/de butikker du ønsker ansættelse i. Henvend dig i butikken med din ansøgning eller tag en snak med butikschefen. Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger i Coop Danmark A/S via vores hjemmeside www.coop.dk, og sende en ansøgning målrettet til job, der har din interesse.

Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen.

Kan jeg købe gavekort  til Coops butikker?

Coops gavekort købes / bestilles i  Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´Brugsen og kan benyttes i disse kæder. Gavekort til Irma kan købes og bruges i Irma. Det er ikke muligt at købe gavekort til brug i fakta. 

Bringer Coops butikker varer ud?

Du bedes kontakte den butik hvor fra du ønsker varerne leveret. I butikken vil du få oplyst om denne service kan tilbydes. 

Jeg har købt en vare i en af Coops butikker, som jeg ønsker at reklamere over?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, eller en butik i samme butikskæde. Medbring vare og kassebon. Du er også velkommen til at udfylde en kontakt blanket til Coop Forbrugerservice. For at vi kan undersøge sagen, er det vigtigt, at alle felter er udfyldt. 

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Kan jeg ringe til Coops butikker?

Du kan ringe til alle Coops butikker med undtagelse af fakta. Find telefonnummeret på din lokale SuperBrugsen her

Kan jeg returnere varer, der er købt i Coops butikker?

Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage, og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur. 

Jeg har indleveret en vare til reparation i en af Coops butikker, hvornår kan jeg forvente varen retur?

Vi bestræber os på, at reparationer bliver foretaget så hurtigt som muligt. Hvis du henvender dig i butikken, hvor varen er indleveret, kan du få yderligere info. 

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelig. 

Jeg har set en vare i jeres tilbudsavis, men varen er udsolgt i min lokale Coop-butik. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.

Kan jeg få et købekort i Coop?

Vi har en købekortordning for private, virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver.

Med et købekort opnår du bl.a. følgende fordele:

  • Adgang til et stort varesortiment i alle Coops butikker
  • I undgår administration af udlæg til medarbejdere, der foretager indkøb for virksomheden
  • Kredit i gennemsnitligt ca. 28 dage

Medlemsrelaterede spørgsmål

Jeg har mistet mit kort. Hvad gør jeg?

Du kan bestille et nyt kort via ”Din profil” på medlem.coop.dk. Du er også velkommen til at ringe til Medlemsservice på tlf. 43 86 20 20 på hverdage mellem kl. 9.00-16.00. Du kan også skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsfordele

Jeg kan ikke huske min adgangskode til coop.dk. Hvad gør jeg?

Du kan bestille en ny adgangskode ved at klikke på ”Har du glemt din adgangskode?” i Log ind billedet. Har vi din e-mailadresse, sender vi koden dertil. Har vi ikke din e-mailadresse, modtager du i stedet koden med posten inden for 2-3 hverdage. Har du fået ny e-mailadresse, kan du skrive til os via medlem.coop.dk/medlemsfordele

Hvorfor er der nogle køb, der ikke giver point?

Dit pointtrin nulstilles hver måned. Derfor vil det første køb i en kalendermåned som regel ikke udløse point, medmindre du køber for over 500 kr. Så snart du har købt for mere end 500 kr. på en måned, kommer du op på trin 1, hvor du får 1 point, for hver 10 kr. du køber for. Når du har købt for mere end 1.000 kr. på en måned, stiger du til trin 2, hvor du får 2 point for hver 10 kr. du køber for. Sådan fortsætter det op til trin 4, som er det højeste trin. Måneden efter starter du forfra på skalaen, men du beholder selvfølgelig de point du allerede har optjent.

Du skal dog være opmærksom på at følgende varer ikke giver point; Aviser, cigaretter, rygeartikler, fyringsolie, frimærker, billetter, håndkøbsmedicin, gavechecks, pant og returpant vedr. emballage, alle former for spil og lotterier samt serviceydelser hos andre; herunder f.eks. oprettelse af abonnement og salg af telekort.

Hvorfor har jeg ikke fået point for at benytte en af Coops partnere?

Ekstra point fra vores partnere tilskrives som regel måneden efter købet. Det fremgår altid af oplysningerne om tilbuddet, hvornår du kan forvente, at de ekstra point bliver indsat. Du kan læse mere om vores partneraftaler på coop.dk/partnerfordele

Hvordan bruger jeg mine optjente point?

Du kan altid bruge dine point til at betale med på coop.dk. I udvalgte perioder kan du også betale med dine point når du handler dagligvarer i vores butikker. Vi kalder disse perioder for pointdage, og vi informerer dig via mail og skiltning i butikkerne. Desuden kan du bruge dine point til betaling for taletid og produkter hos Coop mobil. 

Hvordan optjener jeg point?

Du kan optjene point i Coops 1.200 butikker Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, LokalBrugsen, Irma, fakta, fakta Q, coop.dk og Irma.dk ved at få scannet dit Coop-kort ved kassen, når du handler.

Du begynder at opspare point, når dit samlede køb for måneden overstiger 500 kr. Du kan læse mere om optjening af point her: medlem.coop.dk/medlemsfordele/point.

Du kan også få point hos mange af vores samarbejdspartnere ved at oplyse dit medlemsnummer i forbindelse med bestilling eller køb.

Få svar på flere spørgsmål vedrørende Coops Medlemsprogram her

Spørgsmål til din tilbudsavis?

Hvor lang tid går der, inden jeg får svar på min henvendelse?

Vi bestræber os på at svare inden for to hverdage og retter eventuelle fejl hurtigst muligt. Brug altid denlillepostkasse.dk ved henvendelser eller problemer med avisen. 

Du kan reklamere over din tilbudsavis her

Hvordan får jeg svar på min henvendelse?

Når du henvender dig på denlillepostkasse.dk, sender vi svar til den e-mail, du vælger at oplyse. 

Hvad gør jeg, hvis tilbudsavisen ikke er kommet i postkassen?

Hvis din tilbudsavis ikke er kommet, kan du få hjælp på denlillepostkasse.dk, ved at klikke på fanebladet ”Hvor er min tilbudsavis” 

Hvad gør jeg, hvis tilbudsavisen kommer for sent?  

Gå ind på denlillepostkasse.dk
Klik på fanebladet ”Hvor er min tilbudsavis” og følg instruktionerne. 

Hvad gør jeg hvis tilbudsavisen er ødelagt?

Gå ind på denlillepostkasse.dk 
Klik på fanebladet ”Hvor er min tilbudsavis” og følg instruktionerne. 

Hvorfor skal jeg opgive min e-mail ved fejl i leveringen af tilbudsavisen?  

Vi skal bruge din e-mail, så du kan få direkte svar på din henvendelse.

Hvis jeg ikke har en e-mail – hvordan får jeg så hjælp ved problemer med tilbudsavisen?

Hvis du ikke har en e-mail, kan du ringe til Coop KundeCenter på 4386 2550 i tidsrummet 12-15. Du skal være opmærksom på, at svar- og behandlingstid er kortest, når du henvender dig via denlillepostkasse.dk

Hvem skal jeg kontakte, hvis tilbudsavisen mangler, eller jeg oplever andre problemer?   

Kontakt os: Gå ind på denlillepostkasse.dk
Klik på fanebladet ”Hvor er min tilbudsavis” og bliv guided igennem din henvendelse. Du vil modtage svar hurtigst muligt.   

Hvem står for at løse min avisreklamation?

Posten står for uddelingen af Coops tilbudsaviser og har ansvaret får at håndtere reklamationer. Gå ind på denlillepostkasse.dk
Klik på Fanebladet ”Hvor er min tilbudsavis” og følg instruktionerne. Du vil modtage svar hurtigst muligt.