Har du brug for hjælp?

Så kontakt endelig uddeleren i din lokale SuperBrugsen.
Du kan også ringe til os på hverdage mellem kl. 9-16. Nummeret er 43 86 43 86
Alternativt kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

Ofte stillede spørgsmål

Jeg har ikke modtaget avisen fra SuperBrugsen. Hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget denne uges avis? Så klik her og udfyld reklamationsformularen. Vi beklager ulejligheden.

Jeg har set en vare i jeres avis, men varen er udsolgt i min lokale SuperBrugsen. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vil undersøge hvilke butikker, der kunne have varen på lager og henvise dig der til.

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, hvor personalet vil være behjælpelig.

Kan jeg returnere varer, der er købt i SuperBrugsens butikker?

Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage, og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur. 

Andre spørgsmål?